KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Logopeda

Czy musimy ćwiczyć w domu? Odpowiedź wydaje się prosta i oczywista – tak, aby uzyskać efekty, musimy ćwiczyć z dzieckiem w domu codziennie to, co zalecił logopeda. Utrwalanie jest podstawą, bez której ciężko będzie przełożyć to, czego dziecko uczy się w gabinecie logopedycznym na spontaniczną mowę w życiu...

Wędzidełko podjęzykowe – fakty i mityTemat skróconego wędzidełka podjęzykowego wywołuje ogromne emocje wśród rodziców, bo wiąże się bezpośrednio z interwencją chirurgiczną. Popularne są również mity, że wędzidełko da się rozciągnąć, „rozpracować”. O co tak naprawdę chodzi ...

W swojej pracy często spotykam się z powtarzanymi przez lata hasłami, sloganami, rozpowszechnianymi przez różne osoby, które z prawdą nie mają wiele wspólnego. Postanowiłam zatem dzisiaj wyjaśnić te, które słyszę najczęściej.Chłopcy mówią później, niż dziewczynki. MIT. Rozw&o...

 Zaburzenia mowy, którymi zajmuję się w zdecydowanej większości przypadków przedszkolaków, nazywane są DYSLALIĄ. Co to oznacza? To po prostu mowa, w której dźwięki są realizowane nieprawidłowo, są zniekształcane, zamieniane na inne, pomijane, istotą tu jest dokładnie to: nieprawidłowa ...

Rozwój mowy i artykulacji u dziecka w wieku przedszkolnymCzęsto rodzice przychodzą do mnie z pytaniami, kiedy Janeczka zacznie mówić głoskę R i dlaczego jeszcze nie mówi, a młodszy o rok kuzyn Józio już mówi od dawna? Kiedy jest właściwy moment na pojawienie się głoski SZ a kiedy gło...