KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Niezapominajki

1. Niby tacy sami, a jednak inni.Utrwalanie wiadomości na temat praw dziecka.Poznawanie dzieci różnych ras oraz warunków, w jakich żyją.Kształtowanie tolerancji wobec ludzi różnych ras i narodowości.Kształtowanie pozytywnej postawy wobec osób niepełnosprawnych.Kształtowanie prawidłowyc...

1. Polska moja ojczyznaKształtowanie poczucia tożsamości narodowej poprzez rozpoznawanie symboli narodowych: godło, flaga.Zapoznanie z pojęciem „stolica” oraz z wyglądem herbu Warszawy.Zapoznanie z melodią i słowami hymnu Polski.Kształtowanie poprawności leksykalno - semantycznej, poprzez posługiwanie ...

I. WIOSENNE PORZĄDKIPróby określania pory roku na podstawie opisu słownego oraz oglądanych ilustracji. Wiązanie zmian zachodzących w przyrodzie wczesną wiosną.Poznanie różnego rodzaju nasion i roślin, które z nich wyrosną, poszerzenie wiedzy przyrodniczej o nazwy pierwszych wiosennych kwiat&oacu...

1. Podróże po świecie – AUSTRALIAZapoznanie dzieci z położeniem, kształtem kontynentu.Poznanie przez dzieci nazwy stolicy Australi – Canberra.Zapoznanie dzieci z tradycjami oraz kulturą Australii.Poszerzanie wiedzy dzieci na temat flory i fauny występującej na terenie Australii.Zapoznanie z fla...

1. Bajki, baśnie, bajeczki.Dokonywanie oceny postępowania bohaterów literackich.Aktywizowanie umysłu i emocji dzieci w toku odgrywania scenek dramowych.Wzbogacanie wiedzy na temat teatru.Rozwijanie logicznego myślenia podczas zabaw z kodowania.Rozwijanie umiejętności swobodnego poruszania się na ustalone s...

I - II. Mijają dni, miesiące, lata...Poznawanie wybranych tradycji związanych z nastaniem Nowego Roku.Nabywanie umiejętności skupiania uwagi na przekazie literackim.Wzbogacanie wiedzy na temat kalendarza i jego znaczenia.Poszerzenie widomości dotyczących miesięcy i pór roku.Rozwijanie umiejętności do...

I. Listy do Mikołaja.Pielęgnowanie zwyczajów mikołajkowych.Stwarzanie okazji do wyrażania pozytywnych uczuć.Kształtowanie myślenia matematycznego.Doskonalenie umiejętności porównywania.Rozwijanie aktywności myślowej.Pobudzanie wyobraźni i wyzwalanie inicjatywy twórczej.Kształtowanie...

Hula, psoci, hałasuje, to jesienny wiatr figluje.Zapoznanie z właściwościami wiatru i jego znaczenia dla życia na Ziemi.Doskonalenie percepcji słuchowej i poczucia rytmu.Wspomaganie prawidłowego rozwoju aparatu artykulacyjnego przez aktywny udział w ćwiczeniach oddechowych.Tworzenie sytuacji edukacyjnych ...