Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze, wiersz, piosenka, marzec

1.Muzyka jest wszędzie
•Doskonalenie umiejętności logicznego myślenia
•Poznanie instrumentów muzycznych
•Rozwijanie aktywności fizycznej
•Rozwijanie poczucia rytmu
•Zapoznanie z muzyką klasyczną

2. Muzyka jest wszędzie c.d
•Rozwijanie umiejętności wokalnych
•Inicjowanie działań wymagających współpracy i współdziałania;
•Doskonalenie prawidłowego chwytu kreślarskiego
•Poznanie muzyki klasycznej
•Rozwijanie wrażliwości zmysłowej

3. W świecie teatru
•Zapoznanie z teatrem jako miejscem sztuki i kultury
•Rozwijanie orientacji w przestrzeni
•Zwiększenie poczucia własnej wartości
•Poznanie nowych liter, utrwalenie poznanych
•Utrwalenie prawidłowego zachowania w teatrze

4. Wiosna, wiosna
•Zapoznanie z elementami pogody występującymi w marcu;
•Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej
•Poznawanie charakterystycznych zwiastunów wiosny
•Poznanie wiosennych kwiatów
•Doskonalenie umiejętności analizy i syntezy sylabowej, oraz głoskowej

5. Chciałbym być sportowcem
•Rozwijanie mowy i pamięci słuchowej
•Rozwijanie słuchu fonematycznego
•Rozwijanie sprawności manualnej
•Doskonalenie umiejętności przeliczania w zakresie 15
•Poznanie dyscyplin sportowych
•Rozwijanie sprawności fizycznej

Piosenka "Maszeruje Wiosna”
I.
Tam daleko, gdzie wysoka sosna,
maszeruje drogą mała Wiosna.
Ma spódniczkę mini, sznurowane butki
i jeden warkoczyk krótki.
Ref:
Maszeruje Wiosna, a ptaki wokoło
lecą i świergocą głośno i wesoło.
Maszeruje Wiosna, w ręku trzyma kwiat,
gdy go w górę wznosi, zielenieje świat.
II.
Nosi Wiosna dżinsową kurteczkę,
na ramieniu małą torebeczkę.
Chętnie żuje gumę i robi balony,
a z nich każdy jest zielony.

Wiersz Sport Urszula Krajewska-Szeligowska
Sport to zdrowie – hasło znane,
Bądźmy więc z nim za pan brat,
Wtedy, kiedy się ruszamy,
Młodszy się wydaje świat.
Choć nie dla nas maratony,
Nie zaszkodzi krótki bieg,
Po nim nie będziesz zmęczony,
A poczujesz świetnie się.

Język angielski:
- słownictwo związane z wiosną, zdrowym odżywianiem oraz aktywnością fizyczną (np. spring, flowers, trees; fruit and vegetables; to jump, to skip, to run, to climb, to walk, to cycle, to swim)
- przypomnienie nazw pór roku
- nazwy miesięcy (przegląd)
- nazwy dni tygodnia (przegląd).