Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze, wiersz i piosenka luty

1. Do sklepów wyruszamy, gdy zakupy zrobić mamy
• Kształtowanie umiejętności właściwego zachowania w miejscach publicznych.
• Poznawanie pracy ludzi wykonujących różne zawody w bliskim otoczeniu.
• Nabywanie umiejętności wymiany jeden do jednego, jeden do wielu w sytuacji zabawy.
• Poznanie różnych rodzajów placówek handlowych i ich asortymentu.

2. Ferie to jest super sprawa, odpoczynek i zabawa
• Uwrażliwianie na naturalne piękno zimy i zimowego krajobrazu.
• Doskonalenie umiejętności wypowiedzi.
• Bogacenie słownika czynnego dzieci.
• Wzbogacanie wiedzy o sportach zimowych i zabawach na śniegu.

3. Podróżować każdy może: na rowerze, na motorze.
• Rozróżnianie pojazdów poruszających się na lądzie, na wodzie, w powietrzu.
• Składanie prostych konstrukcji z papieru.
• Stworzenie okazji do obserwacji obiektów w powietrzu i na wodzie w toku zabaw badawczych.
• Rozwijanie zdolności uważnego słuchania wierszy oraz wypowiadania się w różny sposób.

4. Taki nastrój jak w teatrze, że zachwycam się, gdy patrzę.
• Rozwijanie aktywności twórczej poprzez wspólne wykonywanie form przestrzennych z różnego rodzaju materiałów.
• Bogacenie przeżyć dzieci przez zabawy z wcielaniem się w role.
• Poznawanie tekstu bajek, dostrzeganie podobieństw między nimi.
• Doskonalenie umiejętności liczenia i porównywania wzorów.

„Sanna” M. Konopnicka
Jasne słonko, mroźny dzień,
A saneczki deń, deń, deń,
Aż koniki po śniegu
Zagrzały się do biegu.
Jasne słonko, mroźny dzień,
A saneczki dzeń, dzeń, dzeń.

„Taniec śnieżynek”
Białe płatki, śnieżyneczki
Zapraszają do poleczki.
Chyba to zimowe czary;
Gwiazdka prosi cię do pary.
I hejże, ha, i tra-la-la,
Zimowa polka nie jest zła!
Do przodu krok, do tyłu krok
W zaczarowany mrok.
I hop, i klap
I śnieżkę złap!
Dokoła obróć się raz, dwa.
Wesołą buzie pokaż nam
I pięknie ukłoń się.

J. angielski
Słownictwo związane z Walentynkami:
Valentine’s Day
birds
chocolate
cupcake
cupid
flower
gift
heart
kiss
ring
sweets
valentine
Słownictwo związane z uczuciami:
I feel…
happy
sad
hungry
thirsty
tired
angry
scared etc.
Słownictwo związane ze zmysłami:
I can see.
I can hear.
I can smell.
I can taste.
Filmy, plansze z rysunkami i karty pracy