Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze, wiersz i piosenka listopad

1. Poznajemy swoje emocje
• Udział w zabawach logopedycznych i artykulacyjnych
• Wdrażanie do rozpoznawania i nazywania podstawowych emocji
• Poznanie sposobów radzenia sobie z trudnymi emocjami
• Rozróżnianie emocji przyjemnych i nieprzyjemnych
• Używanie zwrotów grzecznościowych w sytuacjach, które tego wymagają

2. Polska mój dom
• Rozwijanie sprawności ruchowej poprzez udział w zabawach ruchowych
• Kształtowanie umiejętności czekania na swoją kolej
• Poznanie nazwy swojego kraju polska, poznanie nazwy stolicy warszawa
• Poznanie symboli narodowych
• Kształtowanie umiejętności posługiwania się liczebnikami głównymi w dostępnym zakresie

3. Hula, psoci, hałasuje to jesienny wiatr figluje
• Rozbudzanie ciekawości i dociekliwości badawczej
• Budowa prostych konstrukcji latających
• Bogacenie czynnego słownika dzieci
• Doskonalenie umiejętności wypowiadania się

4. Nasz przyjaciel pluszowy miś
• Usprawnianie motoryki małej i precyzji poprzez manipulację różnymi przedmiotami
• Odczuwanie satysfakcji ze skończonej pracy
• Obdarzanie uwagą osób dorosłych oraz rówieśników
• Wypowiadanie się na temat swoich ulubionych misiów
• Poznanie historii powstania misia

Wiersz „Dzień pluszowego misia” Marlena Templer
Gdy płakałam otarł łezki
Jest pluszowy i niebieski
Ma kokardę, miękkie futro
Tuli mnie gdy jest mi smutno
Każdy dzień jest kolorowy
Gdy jest ze mną miś pluszowy

Piosenka „Wiatr psotnik”
Wiatr zapukał w okno, do dzieci:
“Halo, hej maluchy, jak leci?
Nie chce mi się biegać po polach,
przyjdę do waszego przedszkola”
Nie! nie! nie!
Wietrzyku – Psotniku
– masz chmurki przegonić,
utulić sarenki w lesie,
kałuże osuszyć,
i liście posprzątać,
bez ciebie cóż zrobi jesień?
“A ja chcę rozkręcić zabawki,
albo rozkołysać huśtawki.
Wolę dmuchać w trąbki, piszczałki,
zbudzić wasze misie i lalki”
Nie! nie! nie!
Wietrzyku – Psotniku
– masz chmurki przegonić,
utulić sarenki w lesie,
kałuże osuszyć,
i liście posprzątać,
bez ciebie cóż zrobi jesień?